High-end glass cosmetic bottles

Bona stabilità chimica di e buttiglie di vetru, micca faciule di reagisce cù u cuntenutu; bona trasparenza, pudete aghjunghje ferru, cobaltu, cromu è altri agenti di culore in e materie prime per pruduce una varietà di culori di buttiglie di vetru (cum'è u vetru ambru, u vetru verde, u vetru verde è biancu, u vetru turchinu di cobalt, u vetru latte); bona resistenza à u calore è micca faciule à a deformazione; alta forza di compressione, resistenza à a pressione interna; alta densità, un sensu di pesu (adattatu per l'imballaggi di cusmetichi di qualità superiore). Una bona barriera, igiene è cunservazione, faciule da sigillà, pò esse fermamente sigillata di novu dopu l'apertura, ecc. Tuttavia, in listessu tempu, a resistenza à l'impattu di e buttiglie di vetru hè povera, fragile, elevati costi di riempimentu, stampatura è trasfurmazioni più cumplessi, limitendu l'applicazione di buttigli di vetru. I buttigli di vetru sò spessu usati in l'imballu di cusmetichi di alta qualità o qualchì esigenza speciale di cusmetichi.

 Bottiglie di cusmetichi di vetru high-end

  Prufittate di a rapida crescita di i prudutti di alta qualità per a cura di a pelle è di a grande dumanda di e persone per i prudutti di vetru. Inoltre, i pruduttori di buttiglie di imballu cosmeticu devenu ancu cercà opportunità di sviluppu da i mercati emergenti è aghjurnà costantemente i so prudutti per soddisfà e richieste di i clienti. L'industria di l'imballu di vetru in l'ultimi anni pò esse descritta cum'è una crescita difficiule è lenta, è cun l'alta pressione di questu annu nantu à a prutezzione di l'ambiente si pò dì chì hè un passu difficiule.

  U statu superficiale, a composizione è a struttura di u contenitore cosmeticu di vetru hè assai diversu da a so composizione interna è a struttura. A natura superficiale di a buttiglia di vetru hà un impattu significativu nantu à a natura di u so corpu. A stabilità chimica di u vetru, infatti, dipende da a stabilità chimica di a so superficia, è a forza meccanica è a resistenza à l'impattu di u vetru sò ancu determinate in una misura considerableu da a forma è a struttura di a superficia di u vetru. Dunque, u trattamentu superficiale di u vetru hè unu di i mezi tecnichi impurtanti per a fabricazione di contenitori di vetru di alta resistenza è leggeri.

  U scopu di u trattamentu superficiale di i contenitori cosmetichi in vetru hè di cambià a stabilità chimica di a superficie di u contenitore è eliminà i danni à a superficia di u vetru, in modu da uttene u scopu di rinfurzà. I metudi principali sò l'aggiunta di rivestimenti quandu si facenu bottiglie, rinfurzamentu fisicu, rinfurzamentu chimicu, trattamentu à l'acidu di superficie, rivestimentu in plastica è altri metudi.

U contenitore cosmeticu di vetru deriva da u so impattu visuale è a so struttura. Rispuntendu à altri materiali di imballu cum'è bottiglie di plastica, i contenitori cosmetichi in vetru anu una sensazione più strutturata è pesante, chì à un certu puntu pò avvicinà a ghjente di u core di u pruduttu. L'imballaggi leggeri cum'è e bottiglie di plastica ùn conducenu micca à sottolineare a pesantezza di u pruduttu. Inoltre, i contenitori cosmetichi in vetru ponu esse trattati più tardi in apparenza, sabbiatura, spruzzatura, cottura di fiori, ecc. Questi prucessi successivi ponu arricchisce rapidamente l'aspettu di i contenitori cosmetichi in vetru, rendendu i contenitori cosmetichi in vetru più sensoriale artistichi, guadagnendu cusì un miglioramentu di u temperamentu.

Bottiglie di cusmetichi di vetru high-end2

 


Tempu di posta: Apr-26-2021